Szybka wycena on-line. WEJDZ

Kariera

Naszą firmę tworzy przede wszystkim zespół ambitnych, skutecznych i samodzielnych  spedytorów. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem naszych klientów na  usługi transportowe  poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem współpracy w charakterze:

SPEDYTOR

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY

FAKTURZYSTA / FAKTURZYSTKA

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

SPEDYTOR DROGOWY o/Gdynia

SPEDYTOR MORSKI o/Gdynia

 

SPEDYTOR

Zakres obowiązków:

  • obsługa, pozyskiwanie klientów w transporcie krajowym i międzynarodowym przy współpracy z działem handlowym
  • obsługa, pozyskiwanie przewoźników w transporcie krajowym i międzynarodowym przy współpracy z działem handlowym
  • realizacja krajowych i międzynarodowych zleceń spedycyjnych
  • organizacja czasu pracy własnej

Wymagania:

  • doświadczenie na stanowisku spedytora
  • znajomość giełd transportowych
  • duża łatwość i umiejętność nawiązywania kontaktów
  • umiejętności negocjacyjne

Firma oferuje:

  • atrakcyjne formy i warunki zatrudnienia
  • samodzielność i ambitne zadania
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • zatrudnienie w firmie prężnie działającej na rynku od ponad 18 lat

MIEJSCE PRACY : ANDRYCHÓW (34-120), WARSZAWA (03-534), SZCZECIN (70-893) lub w formie HOME OFFICE (zdalnie)

CV prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczny kontakt z klientami pod względem analizy potrzeb i budowania marki naszej firmy
  • Zbieranie danych do ofert
  • prowadzenie analiz rynku pod względem potencjalnych możliwości rozwoju handlowego
  • Tworzenie baz danych
  • Współpraca z handlowcami oraz zespołem spedycji
  • monitorowanie i analiza danych rynkowych a także zmian i trendów dotyczących branży TSL
  • realizacja zadań powierzonych na stanowisku
  • raportowanie do przełożonego

Wymagania:

  • doświadczenie w sprzedaży telefonicznej/ bezpośrednim kontakcie z klientem mile widziane
  • chęć uczenia się, otwartość na zmiany i nowości
  • nastawienie na współpracę
  • umiejętność interpersonalne, nawiązywania kontaktów z klientami
  • umiejętność przekonywania, elokwencja, błyskotliwość
  • komunikatywność, elastyczność
  • dobra organizacja czasu pracy
  • raportowanie wyników pracy

Firma oferuje:

  • umowę o pracę, atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego
  • wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy po okresie próbnym
  • szkolenie wdrożeniowe
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pracę w młodym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego

MIEJSCE PRACY : ANDRYCHÓW (34-120)

CV prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub dostarczyć osobiście w siedzibie firmy przy ul. Batorego 35 (II piętro) w Andrychowie.

 

FAKTURZYSTA / FAKTURZYSTKA

Zakres obowiązków:

  • wystawianie faktur transportowych
  • wystawianie not korygujących
  • tworzenie bieżących raportów
  • podstawowe prace biurowe
  • mile widziany stopień niepełnosprawności

Wymagania:

  • praktyczna BARDZO DOBREJ znajomości pakietu MS Office oraz Subiekt GT
  • znajomość podstawowych zasad wystawiania faktur VAT
  • sumienność i dokładność
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • doświadczenia min. 2 lata na podobnym stanowisku - warunek konieczny

Firma oferuje:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • zatrudnienie w firmie prężnie działającej na rynku od ponad 18 lat

MIEJSCE PRACY : ANDRYCHÓW (34-120)

CV prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

Zakres obowiązków:

  • pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż usług transportowych i spedycyjnych
  • prowadzenie analiz rynku pod względem potencjalnych możliwości rozwoju handlowego
  • współpraca z zespołem spedycji
  • przygotowywanie ofert handlowych i kompleksowa analiza potrzeb klientów
  • sporządzanie i weryfikacja umów handlowych
  • kształtowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
  • planowanie działań sprzedażowych, ich wdrażanie oraz konsekwentna weryfikacja rezultatów
  • monitorowanie i analiza danych rynkowych a także zmian i trendów dotyczących branży TSL

Wymagania:

  • doświadczenie w sprzedaży w branży TSL - WARUNEK KONIECZNY (CV niespełniające tego warunku nie będą rozpatrywane)
  • znajomość branży transportowo-spedycyjnej
  • nastawienie na realizację celów sprzedażowych
  • umiejętność interpersonalne, nawiązywania kontaktów z klientami
  • komunikatywność, elastyczność
  • samodzielność oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • raportowanie wyników pracy
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy
  • szkolenie wdrożeniowe
  • samochód, laptop, telefon
  • atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego
  • pracę w młodym i ambitnym zespole

MIEJSCE PRACY : do uzgodnienia

CV prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

SPEDYTOR DROGOWY o/Gdynia

Opis stanowiska:

  • Obsługa klientów w zakresie zleceń transportowo - spedycyjnych
  • Planowanie i organizacja transportów zgodnie z potrzebami klientów oraz wysokimi standardami naszej firmy
  • Koordynowanie i monitorowanie realizowanych zleceń, dbanie o ich prawidłowy przebieg
  • Pełna obsługa dokumentacji realizowanych transportów
  • Sporządzanie raportów operacyjnych
  • Kształtowanie właściwego wizerunku firmy
  • Dla ambitnych –poszukiwanie nowych klientów

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku Spedytora Drogowego
  • Budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z klientami oraz podwykonawcami
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zdolności interpersonalne oraz negocjacyjne
  • Bardzo dobra organizacja stanowiska pracy
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie podstawowe na wysokim poziomie oraz atrakcyjny system premiowy adekwatny do osiągniętych wyników oraz wkładu i zaangażowania
  • Pracę w przyjaznej atmosferze, w zgranym i ambitnym zespole
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji

MIEJSCE PRACY: GDYNIA

CV prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem SPEDYTOR DROGOWY o/Gdynia

 

SPEDYTOR MORSKI o/Gdynia

Opis stanowiska:

  • Obsługa klientów w zakresie zleceń spedycyjnych
  • Planowanie i organizacja transportów zgodnie z potrzebami klientów oraz wysokimi standardami naszej firmy
  • Koordynowanie i monitorowanie realizowanych zleceń oraz procedur celnych, dbanie o ich prawidłowy przebieg
  • Negocjacje stawek, przygotowywanie i aktualizowanie ofert
  • Przestrzeganie przepisów właściwych dla danego kraju i ustaleń umownych z klientem
  • Pełna obsługa dokumentacji realizowanych transportów
  • Planowanie kosztów i weryfikacja wyniku finansowego przesyłek
  • Sporządzanie raportów operacyjnych
  • Kształtowanie właściwego wizerunku firmy
  • Budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z klientami oraz podwykonawcami

Wymagania:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku Spedytora Morskiego
  • Znajomość zagadnień i dokumentacji związanej z transportem morskim, rynku przewoźników i podwykonawców
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zdolności interpersonalne oraz negocjacyjne
  • Bardzo dobra organizacja stanowiska pracy
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Zapewniamy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie podstawowe na wysokim poziomie oraz atrakcyjny system premiowy adekwatny do osiągniętych wyników oraz wkładu i zaangażowania
  • Pracę w przyjaznej atmosferze, w zgranym i ambitnym zespole
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji

MIEJSCE PRACY: GDYNIA

CV prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem SPEDYTOR DROGOWY o/Gdynia

 

INFORMUJEMY, ŻE ODEZWIEMY SIĘ DO WYBRANYCH KANDYDATÓW


KANDYDACI DO PRACY

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pawbol Logistyka Łuczak-Kudzia Spółka Jawna zarejestrowana pod numerem KRS: 0000320502 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego z siedzibą w Andrychowie, ul. Stefana Batorego 35, 34-120 Andrychów, (zwana dalej „Administratorem danych”)
  2. W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z Administratorem można skontaktować się poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pani/Pana dane osobowe zawarte w aplikacji o prace przetwarzane będą w celu:
    1. wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim przepisów Kodeksu pracy. Podstawą prawną przetwarzania jest w tym przypadku obowiązek prawny ciążący na Administratorze danych.
    2. przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa. Podstawą prawną przetwarzania zasadnie do art. 6 ust. 1 lit a) RODO jest zgoda.
    3. przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, wyłącznie w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym celu. Podstawą prawną przetwarzania zasadnie do art. 6 ust. 1 lit a) RODO jest zgoda.
    4. ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń czy też obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora danych. Podstawą prawną przetwarzania jest zasadnie do art. 6 ust. 1 lit f) RODO, prawnie uzasadniony interes Administratora danych.
  3. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora danych w związku z prowadzeniem procesu rekrutacji, takim jak agencje rekrutacyjne, a nadto dostawcom systemów informatycznych oraz usług z sektora IT.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do zakończenia procesu rekrutacji. W zakresie, w którym Pani/Pana dane przetwarzane będą w oparciu o zgodę, dane te przetwarzane będą do momentu jej wycofania, jednakże nie dłużej aniżeli do zakończenia rekrutacji. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń czy też obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora danych.
  5. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
  6. W zakresie w jakim przetwarzanie danych osobowych odbywa się w oparciu o zgodę, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej cofnięciem.
  7. Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu Pracy, w pozostałym zaś zakresie jest dobrowolne.